Sprites for Processing
V2.1
Main Page
Classes
Class List
Class Index
Class Hierarchy
Class Members
All
Functions
Variables
a
b
c
d
e
f
g
h
i
k
l
m
n
o
p
r
s
t
u
v
w
x
y
z
All
Classes
Functions
Variables
Here is a list of all documented class members with links to the class documentation for each member:
- g -
get() :
sprites.utils.DVector
getAcceleration() :
sprites.Sprite
getAccX() :
sprites.Sprite
getAccY() :
sprites.Sprite
getCollisionRadius() :
sprites.Sprite
getDirection() :
sprites.Sprite
getDomain() :
sprites.Sprite
getElapsedTime() :
sprites.utils.StopWatch
getElasticity() :
sprites.Sprite
getExponent() :
sprites.maths.FastMath
getFrame() :
sprites.Sprite
getFriction() :
sprites.Sprite
getHeight() :
sprites.Sprite
getHitX() :
sprites.Sprite
getHitXY() :
sprites.Sprite
getHitY() :
sprites.Sprite
getMass() :
sprites.Sprite
getPerp() :
sprites.maths.Vector2D
getPos() :
sprites.Sprite
getReflect() :
sprites.maths.Vector2D
getReverse() :
sprites.maths.Vector2D
getRot() :
sprites.Sprite
getRunTime() :
sprites.utils.StopWatch
getScale() :
sprites.Sprite
getSpeed() :
sprites.Sprite
getVelX() :
sprites.Sprite
getVelY() :
sprites.Sprite
getWidth() :
sprites.Sprite
getX() :
sprites.Sprite
getY() :
sprites.Sprite
getZorder() :
sprites.Sprite
Generated on Sat Apr 13 2019 15:52:41 for Sprites for Processing by
1.8.5